Teleservice Managed voice en mobile

Bereikbaarheid in het digitale tijdperk: meer dan alleen telefonie

In een wereld waar communicatie steeds veelzijdiger wordt, biedt Teleservice Contact dé oplossing voor bedrijven die vooruit willen. Met onze innovatieve, cloudgebaseerde telefoniediensten en naadloze vast-mobiel integratie ondersteunen we uw organisatie in het optimaliseren van bereikbaarheid en klantcommunicatie.

Waarom kiezen voor Teleservice Contact?

Klanten verwachten tegenwoordig méér dan alleen telefonisch contact. WhatsApp, social media, live chats en andere digitale kanalen zijn niet meer weg te denken uit onze communicatie. Met Teleservice Contact bent u altijd en overal bereikbaar via de kanalen die uw klanten het meest gebruiken. Onze kant-en-klare AI-oplossingen helpen u daarbij om snel en efficiënt te reageren.

Bereikbaarheid organiseren voor een betere klantervaring

De moderne consument verwacht 24/7 support via hun favoriete platform. Dit stelt hoge eisen aan dienstverlenende organisaties, van grootbedrijf tot mkb. Teleservice Contact biedt u de tools om elk contactmoment soepel te laten verlopen en verwachtingen te overtreffen.

Hoe zorgt u ervoor dat uw bedrijf hieraan voldoet? Kies voor Teleservice Contact en maak indruk met moeiteloze bereikbaarheid en optimale klanttevredenheid.

Teleservice Start


De beste vast-mobielintegratie voor het scherpste tarief

Teleservice Start is dé licentie voor vaste en mobiele telefonie. U gebruikt onder andere een vast nummer op uw mobiele telefoon voor een professionele uitstraling. De gesprekken worden tegen een voordelig tarief afgerekend en functionaliteiten zoals groepen, keuzemenu’s en doorschakelen worden ondersteund.

Met Teleservice Start kunt u eenvoudig openingstijden instellen, en gebruikers schakelen moeiteloos tussen apparaten naar hun voorkeur.

Teleservice Pro


De beste vast-mobielintegratie verrijkt met applicaties en integraties

Teleservice Pro verrijkt een Start-licentie met een uitgebreide App Suite en integraties met WhatsApp, uw CRM-applicatie of Microsoft Teams als add-on. Dit geeft u de vrijheid om met elk apparaat altijd en overal te kunnen werken en bereikbaar te zijn.

Teleservice Pro biedt uitgebreide bereikbaarheidsfunctionaliteiten en bevat alle functionaliteiten die u van een telefooncentrale mag verwachten.

Teleservice Compleet


De beste vast-mobielintegratie met ultieme ontzorging

Een Teleservice Compleet-licentie maakt de toch al uitgebreide Pro-licentie nog completer door deze aan te vullen met onbeperkt bellen in en naar Nederland en de EU.

Slimme AI-toepassingen zoals een virtuele assistent of voicemailtranscriptie, waarmee u ingesproken voicemailberichten via verschillende kanalen direct kunt lezen, maken Teleservice Compleet tot het kloppende hart van uw werkplek.

Ondernemers worden met verschillende uitdagingen geconfronteerd als het gaat om het invullen van hun bereikbaarheid. Vaste en mobiele telefonie worden vaak apart van elkaar gefactureerd, wat het overzicht, de administratie en de flexibiliteit bemoeilijkt. Medewerkers binnen een organisatie gebruiken vaak meerdere nummers, meerdere apparaten en daardoor ook meerdere voicemails. In de praktijk leidt dit tot een hogere werkdruk en een verminderde bereikbaarheid.

Daarnaast zijn bereikbaarheidsoplossingen vaak complex en sluiten werk en privé onvoldoende op elkaar aan, waardoor het schakelen tussen deze situaties in de praktijk lastig blijkt.

IT- en telecomoplossingen ontwikkelen zich snel en bieden de mogelijkheid om ondernemers te ontzorgen. Tegenwoordig zijn geïntegreerde IT- en telefonieoplossingen een belangrijk onderdeel geworden van de werkplek. Maar hoe zorgt u ervoor dat u de meest passende oplossing kiest?

Teleservice Contact helpt u hierbij! Het is het alles-in-één-pakket dat alle systemen met elkaar integreert, zodat niet alleen medewerkers beter met elkaar kunnen communiceren, maar ook klanten sneller worden geholpen. Daarnaast is Teleservice Contact volledig naar wens samen te stellen, dus het sluit altijd aan op uw situatie en behoeften.

De beste vast mobiel integratie voor het scherpste tarief

Teleservice Contact Start is dé licentie voor vaste en mobiele telefonie. U gebruikt onder andere een vast nummer op uw mobiele telefoon voor een professionele uitstraling. De gesprekken worden tegen een voordelig tarief afgerekend en tevens worden functionaliteiten zoals groepen, keuzemenu’s en doorschakelen ondersteund.

Met Teleservice Contact Start kunt u gemakkelijk openingstijden instellen en schakelen gebruikers eenvoudig tussen apparaten van hun voorkeur.

AI-oplossingen en CRM-integraties spelen een steeds belangrijkere rol in het efficiënt en soepel bedienen van jouw klanten.
 

Door de krachtige integratie met vrijwel elk CRM-pakket kan Teleservice Contact aan iedere klantwens voldoen. Denk hierbij aan pop-up notificaties, het registreren van gesprekken in uw CRM of het gemak van click-to-dial. Dankzij deze en nog veel meer slimme toepassingen vullen de telefonieomgeving en CRM-applicatie elkaar perfect aan, wat zorgt voor een krachtige oplossing.

Omdat uw communicatieoplossing nog slimmer kan worden, hebben we verschillende voorgeconfigureerde pakketten klaarstaan. Hiermee kunnen u en uw collega’s nog klantgerichter en efficiënter werken.

Reach
Reach is standaard onderdeel van Teleservice Contact en biedt u maximale controle over toestellen en afzendernummers.
Met Reach kunt u eenvoudig op basis van tijd of contact zakelijke en privéoproepen van elkaar scheiden. Dit geeft u volledige controle over uw bereikbaarheid.

Mobiele data
U kunt de Teleservice Contact-licenties uitbreiden met de mobiele databundel die past bij uw organisatie of gebruikers. Teleservice biedt twee mogelijkheden om mobiele data aan uw abonnement toe te voegen:

  • U kunt een databundel per gebruiker afnemen en deze combineren in een groepsbundel, zodat gebruikers onderling data kunnen delen.
  • Voor organisaties met een grotere databehoefte zijn er databundels beschikbaar die geschikt zijn voor de hele organisatie. Hiermee maken alle mobiele abonnementen gezamenlijk gebruik van de beschikbare data van het bedrijf.
Meer dan 35 jaar ervaring
24 specialisten
Klantcentraal & persoonlijk
24/7 bereikbaar voor klanten