Bereikbaarheid in het digitale tijdperk: meer dan alleen telefonie
In een wereld waar communicatie steeds veelzijdiger wordt, biedt Teleservice Contact dé oplossing voor bedrijven die vooruit willen. Met onze innovatieve, cloudgebaseerde telefoniediensten en naadloze vast-mobiel integratie ondersteunen we uw organisatie in het optimaliseren van bereikbaarheid en klantcommunicatie.
Klanten verwachten tegenwoordig méér dan alleen telefonisch contact. WhatsApp, social media, live chats en andere digitale kanalen zijn niet meer weg te denken uit onze communicatie. Met Teleservice Contact bent u altijd en overal bereikbaar via de kanalen die uw klanten het meest gebruiken. Onze kant-en-klare AI-oplossingen helpen u daarbij om snel en efficiënt te reageren.
De moderne consument verwacht 24/7 support via hun favoriete platform. Dit stelt hoge eisen aan dienstverlenende organisaties, van grootbedrijf tot mkb. Teleservice Contact biedt u de tools om elk contactmoment soepel te laten verlopen en verwachtingen te overtreffen.
Hoe zorgt u ervoor dat uw bedrijf hieraan voldoet? Kies voor Teleservice Contact en maak indruk met moeiteloze bereikbaarheid en optimale klanttevredenheid.
De beste vast-mobielintegratie voor het scherpste tarief
Teleservice Start is dé licentie voor vaste en mobiele telefonie.
U gebruikt onder andere een vast nummer op uw mobiele telefoon voor een professionele uitstraling. De gesprekken worden tegen een voordelig tarief afgerekend en functionaliteiten zoals groepen, keuzemenu’s en doorschakelen worden ondersteund.
Met Teleservice Start kunt u eenvoudig openingstijden instellen, en gebruikers schakelen moeiteloos tussen apparaten naar hun voorkeur.
De beste vast-mobielintegratie verrijkt met applicaties en integraties
Teleservice Pro verrijkt een Start-licentie met een uitgebreide App Suite en integraties met WhatsApp, uw CRM-applicatie of Microsoft Teams als add-on. Dit geeft u de vrijheid om met elk apparaat altijd en overal te kunnen werken en bereikbaar te zijn.
Teleservice Pro biedt uitgebreide bereikbaarheidsfunctionaliteiten en bevat alle functionaliteiten die u van een telefooncentrale mag verwachten.
De beste vast-mobielintegratie met ultieme ontzorging
Een Teleservice Compleet-licentie maakt de toch al uitgebreide Pro-licentie nog completer door deze aan te vullen met onbeperkt bellen in en naar Nederland en de EU.
Slimme AI-toepassingen zoals een virtuele assistent of voicemailtranscriptie, waarmee u ingesproken voicemailberichten via verschillende kanalen direct kunt lezen, maken Teleservice Compleet tot het kloppende hart van uw werkplek.
Ondernemers worden met verschillende uitdagingen geconfronteerd als het gaat om het invullen van hun bereikbaarheid. Vaste en mobiele telefonie worden vaak apart van elkaar gefactureerd, wat het overzicht, de administratie en de flexibiliteit bemoeilijkt. Medewerkers binnen een organisatie gebruiken vaak meerdere nummers, meerdere apparaten en daardoor ook meerdere voicemails. In de praktijk leidt dit tot een hogere werkdruk en een verminderde bereikbaarheid.
Daarnaast zijn bereikbaarheidsoplossingen vaak complex en sluiten werk en privé onvoldoende op elkaar aan, waardoor het schakelen tussen deze situaties in de praktijk lastig blijkt.
IT- en telecomoplossingen ontwikkelen zich snel en bieden de mogelijkheid om ondernemers te ontzorgen. Tegenwoordig zijn geïntegreerde IT- en telefonieoplossingen een belangrijk onderdeel geworden van de werkplek. Maar hoe zorgt u ervoor dat u de meest passende oplossing kiest?
Teleservice Contact helpt u hierbij! Het is het alles-in-één-pakket dat alle systemen met elkaar integreert, zodat niet alleen medewerkers beter met elkaar kunnen communiceren, maar ook klanten sneller worden geholpen. Daarnaast is Teleservice Contact volledig naar wens samen te stellen, dus het sluit altijd aan op uw situatie en behoeften.
Teleservice Contact Start is dé licentie voor vaste en mobiele telefonie. U gebruikt onder andere een vast nummer op uw mobiele telefoon voor een professionele uitstraling. De gesprekken worden tegen een voordelig tarief afgerekend en tevens worden functionaliteiten zoals groepen, keuzemenu’s en doorschakelen ondersteund.
Met Teleservice Contact Start kunt u gemakkelijk openingstijden instellen en schakelen gebruikers eenvoudig tussen apparaten van hun voorkeur.
Door de krachtige integratie met vrijwel elk CRM-pakket kan Teleservice Contact aan iedere klantwens voldoen. Denk hierbij aan pop-up notificaties, het registreren van gesprekken in uw CRM of het gemak van click-to-dial. Dankzij deze en nog veel meer slimme toepassingen vullen de telefonieomgeving en CRM-applicatie elkaar perfect aan, wat zorgt voor een krachtige oplossing.
Omdat uw communicatieoplossing nog slimmer kan worden, hebben we verschillende voorgeconfigureerde pakketten klaarstaan. Hiermee kunnen u en uw collega’s nog klantgerichter en efficiënter werken.
Mobiele data
U kunt de Teleservice Contact-licenties uitbreiden met de mobiele databundel die past bij uw organisatie of gebruikers. Teleservice biedt twee mogelijkheden om mobiele data aan uw abonnement toe te voegen:
In een snel ontwikkelende markt heb je een betrouwbare partner nodig op het gebied van communicatie en ICT-oplossingen. Teleservice wil met haar oplossingen voor ondernemingen in de zakelijke markt meerwaarde creëren in hun dagelijkse operatie. Met expertise van meer dan 35 jaar kunnen wij iedere dag weer onze klanten het beste advies op communicatie gebied bieden.
Hoofdkantoor
s’ Gravenweg 320
2905 LB Capelle a/d IJssel
Business center
Molenbaan 30
2908 LM Capelle a/d IJssel
Vestiging Boxtel
Bosscheweg 139 E
5282 WV Boxtel
Datacenter
Venkelbaan 58
2908 KB Capelle a/d IJssel
Werkdagen van 8:30 t/m 17:00
T: 088 833 00 00
E: info@teleservice.nl
© 1987-2023 Teleservice Nederland BV. Alle rechten voorbehouden.