Star-specialists

In de periode dat Jeroen Bongers STAR als klant van Jeroen Rol heeft overgenomen, is zij ook naar de IT-afdeling gegaan. Ze zijn dus samen in het contact tussen STAR en Teleservice gegroeid. Bij de kennismaking heeft Jeroen goed de verwachtingen gepolst en ook stil gestaan bij de historie.

Wat STAR belangrijk vindt in de samenwerking is de vertaling van Jeroen op het gebied van telefonie producten naar de wensen van STAR. Zo heeft Jeroen bij de voorraadnummers die zij al geruime tijd hebben gekeken welke verschillende opties er zijn. Welke provider het beste aansluit bij hun wensen en welke aansluiting het beste is voor hun gebruik. Ook heeft hij MDM bij STAR geïntroduceerd waar zij over een tijdje een stap verder mee gaan.

Dat STAR tevreden is met Jeroen als contactpersoon moge duidelijk zijn. Met name door zijn goede bereikbaarheid, snelle (re)acties, het informele contact, de goede verstandhouding en het partnership wat zij ook daadwerkelijk ervaart. Vooral zo doorgaan is STAR devies.

Naast Jeroen heeft STAR ook regelmatig contact met Sylvia over facturatie of als Jeroen met vakantie is. Dat loopt ook prima, alles gaat door als Jeroen wegvalt.

Afsluitend geeft STAR aan dat zij zeer tevreden is over Teleservice. Voor service in de naam zit je zeker goed.

Meer dan 35 jaar ervaring
24 specialisten
Klantcentraal & persoonlijk
24/7 bereikbaar voor klanten