Serviceovereenkomst

Teleservice is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar direct bereikbaar voor haar klanten die van die mogelijkheid gebruik willen kunnen maken.

Standaard geeft elke serviceovereenkomst recht op:

  • 24 uur per dag, 365 dagen per jaar beschikbaar voor storingen
  • Kosteloze remote service bij een onverhoopte storing
  • Doorschakelen van uw telefoonnummers naar een alternatieve bestemming om uw bereikbaarheid 24/7 te kunnen borgen
  • Kosteloze technische adviezen

Internet / VoIP

  • Voor klanten met alleen internet en/of VoIP-diensten
  • Keuze uit betaling per maand of per jaar
 Teleservice biedt 3 verschillende serviceovereenkomsten:

Kantoortijden

  • Voor klanten met een telefooncentrale
  • Bij calamiteiten zoals brand- en waterschade, en indien uw apparatuur niet meteen hersteld kan worden, plaatst Teleservice kosteloos vervangende apparatuur

24-uur

  • Voor klanten met een telefooncentrale
  • Bij calamiteiten zoals brand- en waterschade, en indien uw apparatuur niet meteen hersteld kan worden, plaatst Teleservice kosteloos vervangende apparatuur

Onze Servicevoorwaarden zijn te downloaden onder Voorwaarden.

Reguliere service Zonder serviceovereenkomst zijn we tijdens kantooruren (werkdagen van 8.30 – 17.00 uur) bereikbaar en worden storingen in volgorde van aanmelding en prioriteit behandeld zonder garantie voor oplostijd.

Account managers

Paul van Hoefen Wijsard
M 088 - 833 00 51
E pvanhoefenwijsard@teleservice.nl

Fred W. Cassa
M 088 - 833 00 50
E fcassa@teleservice.nl

Patrick Kreft
M 088 - 833 00 52
E pkreft@teleservice.nl

Jeroen Bongers
M 088 - 833 00 00
E jbongers@teleservice.nl

Previous slide
Next slide
Meer dan 35 jaar ervaring
24 specialisten
Klantcentraal & persoonlijk
24/7 bereikbaar voor klanten