Bel mij terug

Wij bellen u zo snel mogelijk terug (op werkdagen tussen 8.30 - 17.00 uur).

Of neem zelf contact op

Veelgestelde vragen

Een groeiende database met antwoorden. Regelmatig aangevuld met nieuwe veelgestelde vragen.

Telefonie-diensten

Hoe kan ik telefonie-diensten aanvragen, wijzigen of opzeggen?
Indien u (mobiele) telefonie of internet wilt aanvragen, wijzigen of opzeggen, dan kunt u contact opnemen met de specialisten van onze Support Desk. Zij zijn direct te bereiken via 088 - 833 00 00 (keuzemenu, optie 3) of .

APN

Hoe stel ik mijn APN in?
Om gebruik te maken van data via Teleservice Mobile dient u de juiste APN (Access Point Name) instellingen te configureren. De APN is in feite uw gateway naar het internet. In onze handleiding vindt u de stappen om, in de meest gebruikte smartphone operating systems, een internet verbinding te realiseren.

Apps

Wat is de app Coligo REACH?
De app Coligo REACH is een app voor op uw telefoon. De app is beschikbaar voor Android en iOS (iPhone) toestellen en geeft u een indicatie van het verbruik en de kosten van uw mobiele abonnement en inzicht in uw voicemails. Daarnaast kunt u een afzendernummer en een doorschakeling instellen en een begroeting voor uw voicemail opnemen en instellen. Voor Apple toestellen is de app Coligo REACH beschikbaar vanaf iOS versie 7.x. Voor Android toestellen is de app Coligo REACH beschikbaar vanaf Android 4.0.x (Ice Cream Sandwich). Het is wel mogelijk om de app Coligo REACH te openen op een tablet, maar aangezien de app niet is aangepast voor gebruik op tablets raden wij dit af.

Wat kan ik met de app Coligo REACH?
Het beginscherm van de app is het dashboard. Hierop ziet u alle informatie die u in de app in kan stellen of ingesteld hebt. U ziet van boven naar beneden de volgende items:

  1. Het aantal dagen voordat uw nieuwe bundel/abonnement in gaat.
  2. Hoeveel van uw bundel/abonnement u tot op heden hebt verbruikt.
  3. Het aantal nieuwe voicemails wat u heeft en nog niet hebt beluisterd.
  4. Het afzendernummer wat u op dit moment meezendt als u iemand belt indien u niets via Reach in hebt gesteld.
  5. De doorschakeling die u aan heeft staan.

Door het scherm naar beneden te trekken kunt u zien wanneer de gegevens voor het laatst ververst zijn en de gegevens verversen.

Conference Calling

Waarom een conference call?
Conference Calling bespaart u veel reistijd en kosten, die u in andere opdrachten kunt steken. Daarnaast worden er via de telefoon sneller beslissingen genomen en efficiënter vergaderd. Ook aardig: deze manier van vergaderen is beter voor het milieu, aangezien u uw auto op de parkeerplaats kunt laten staan.

Wanneer conference calling?
U kunt telefonisch vergaderen als u wilt brainstormen, overleggen of als u een crisisberaad heeft. Voor u is het waarschijnlijk makkelijker om dergelijke vergadering te houden, aangezien uw deelnemers via de telefoon makkelijk bereikbaar zijn, zelfs buiten kantooruren en in het buitenland. U reserveert uw vergadering niet vooraf, maar kunt deze gemakkelijk inplannen of meteen beginnen via uw persoonlijke portal.

Hoe werkt conference calling?
De deelnemers spreken eerst met elkaar af wanneer de conference call zal plaatsvinden en bepalen een toegangscode. Deze code kan door iedere deelnemer worden gebruikt om te kunnen deelnemen aan de telefonische vergadering. Op het afgesproken tijdstip bellen de deelnemers in met deze unieke code. De conference call is nu geactiveerd en de deelnemers kunnen beginnen met vergaderen.

Wat kost Conference Calling?
Een Conference Calling account bij Teleservice kost € 4,30 per maand ongeacht van het aantal gebruikers.

© 1987-2019 Teleservice Nederland BV. Alle rechten voorbehouden.

De website van Teleservice maakt gebruik van cookies om voor de beste gebruikers­ervaring te zorgen. Meer informatie