Ramiro Currie

Account Manager

Mijn naam is Fred Cassa en ik ben directeur van Teleservice. Na een lange ervaring als directeur van een justitiële instelling voor jeugdhulpverlening, heb ik in 1986 Teleservice opgericht.
Dat was in een tijd dat de privatisering van de telecommunicatie overal in Europa en daarbuiten in opkomst was, in Nederland werd dit op 1 januari 1989 officieel ingevoerd. Maar al in de jaren daarvoor ontstond behoefte aan kennis van telecom buiten het monopolistische PTT, later KPN. Vanuit een hobby waarbij ik oude en antieke telefoontoestellen verzamelde beschikte ik over kennis van de toenmalige analoge apparatuur en technologie en zo ontstond Teleservice. Het duurde echter nog tot 1993 voordat ik mijn directiefunctie bij de justitiële organisatie na 17 jaar inruilde voor die van ondernemer. Dat was voor mij een grote stap, maar tot op heden heb ik daar geen moment spijt van gehad.

Elke dag werk ik met veel plezier aan de ontwikkeling en de verdere uitbouw van Teleservice en het bedenken van nieuwe innovatie diensten. We hebben dan ook niet stilgezeten en we zijn gegroeid van een onderneming met in het begin drie medewerkers vanuit een woonhuis naar een stabiele organisatie met drie vestigingen op verschillende plaatsen in het land. Inmiddels werken er bij elkaar 46 geweldige medewerkers in vaste dienst. Een team waar ik terecht heel trots op ben.

Innovatie is niet alleen voor mij persoonlijk heel belangrijk, maar de innovatieve geest vind je terug in al onze afdelingen en geldingen. Elke dag beleef ik deze inspiratie.
In 2017 is ons eerste Business Center in Capelle a/d IJssel geopend en dit heeft weer nieuwe ideeën en ontwikkelingen voortgebracht. Onze medewerkers delen veel verschillende kennis en ervaring met elkaar en zo ontstaan er steeds nieuwe diensten en nieuwe producten. Dat vind ik geweldig: het inspireert me en ik geniet daar dagelijks van.

Hoewel ik ook heel veel andere taken uitvoer en op allerlei vlakken verantwoordelijkheden draag, tracht ik toch ook bij het advies- en verkoopproces betrokken te blijven. Want daar ligt mijn passie: persoonlijke contacten met onze klanten en altijd het beste advies. Een advies dat niet alleen bij het budget past, maar ook bij de vaak heel persoonlijke wensen en behoeften van onze klanten.
Dat is ook de kracht van Teleservice: persoonlijke aandacht en meteen geholpen worden wanneer het nodig is. Vanaf dag één is Teleservice dan ook 24/7 bereikbaar.
Vooral de persoonlijke betrokkenheid heeft er ongetwijfeld al die jaren voor gezorgd dat onze klanten ook bij ons betrokken blijven. Veel van onze klanten mogen we al 30 jaar en zelfs langer van dienst zijn met onze service en producten.

Ramiro op LinkedIn

Meer dan 35 jaar ervaring
24 specialisten
Klantcentraal & persoonlijk
24/7 bereikbaar voor klanten