Bel mij terug

Wij bellen u zo snel mogelijk terug (op werkdagen tussen 8.30 - 17.00 uur).

Of neem zelf contact op

Zorginstelling Laurens

Duizenden ouderen in Rotterdam en omstreken vertrouwen dagelijks op de zorg van ruim 5.000 betrokken zorgprofessionals van Laurens. Onze zorgverleners doen dit niet alleen, maar met mantelzorg, huisarts, specialist en behandelaar. Communicatie tussen al deze partijen is van essentieel belang. In Teleservice hebben we de juiste telecompartner gevonden. Zij bieden de medewerkers van Laurens een persoonlijke benadering en snelle service in afhandeling van onze vragen.

Teleservice doet alles op het gebied van mobiele telefonie voor Laurens. Vanwege de omvang van onze samenwerking is het servicecontract ideaal. De gebruikskosten worden in de gaten gehouden en dagelijkse mutaties worden verwerkt, zoals: simkaartwissels, het plaatsen van blokkades, beantwoorden van vragen vanuit medewerkers, problemen oplossen en nieuwe simkaarten gebruiksklaar uitleveren.
Bij een defect of zoekgeraakt toestel wordt gezorgd dat de medewerker zo snel mogelijk weer bereikbaar is waardoor het verlenen van zorg zo min mogelijk wordt verstoord. De levering van nieuwe toestellen is vaak met één werkdag geregeld.
Daarnaast denkt Teleservice met ons mee in nieuwe ontwikkelingen en de implementaties hiervan. We zijn zeer tevreden en hopen nog lang van de diensten van Teleservice gebruik te kunnen maken.

Wilco Kind en Ursula Doop
ICT Servicemanagers Laurens

Referenties Teleservice

© 1987-2018 Teleservice Nederland BV. Alle rechten voorbehouden.

De website van Teleservice maakt gebruik van cookies om voor de beste gebruikers­ervaring te zorgen. Meer informatie