Zakelijke diensten en producten opzeggen

Veel gestelde vragen

  • Wat is mijn Opzegtermijn?

    De opzegtermijn hangt af van de overeenkomst welke u met ons gesloten heeft.
    Nadat de overeengekomen contractperiode is afgelopen bedraagt de opzegtermijn bij de meeste overeenkomsten een volledige kalendermaand vanaf het moment van uw schriftelijke opzegging.
    Mocht u vragen hebben kunt u contact opnemen met uw accountmanager of een mail sturen naar info@teleservice.nl

  • Mijn contractperiode loopt nog wat nu?

    Wilt u opzeggen, maar is de overeengekomen contractperiode nog niet voorbij? Ook dan kunt u in een aantal gevallen opzeggen.

    Dat geldt niet voor alle aanbieders, maar als het mogelijk is moet u in een keer de kosten van de overeengekomen diensten over de volledige resterende looptijd van de overeenkomst betalen. Daarna worden de diensten welke u opgezegd heeft vrijgezet voor opzegging of eventuele overdracht naar een andere aanbieder.

    Mocht u vragen hebben kunt u contact opnemen met uw accountmanager of een mail sturen naar info@teleservice.nl

  • Mijn bedrijf heeft een andere naam gekregen. Dan is contractovername nodig.

    Het is voor het behoud van uw rechten op onder meer nummerbehoud, van belang dat de tenaamstelling van uw overeenkomst in lijn is met de inschrijving van uw onderneming in het register van de Kamer van Koophandel.
    Wilt u de overeenkomst op een andere naam zetten? Met een uittreksel uit het register van de Kamer van Koophandel van zowel de huidige als de nieuwe contractant is de contractovername snel geregeld. Stuur uw verzoek naar info@teleservice.nl

Account managers

Paul van Hoefen Wijsard
M 088 - 833 00 51
E pvanhoefenwijsard@teleservice.nl

Fred W. Cassa
M 088 - 833 00 50
E fcassa@teleservice.nl

Patrick Kreft
M 088 - 833 00 52
E pkreft@teleservice.nl

Jeroen Bongers
M 088 - 833 00 00
E jbongers@teleservice.nl

Previous slide
Next slide
Meer dan 35 jaar ervaring
24 specialisten
Klantcentraal & persoonlijk
24/7 bereikbaar voor klanten