Mobiele telefonie

Mobiele telefonie is tegenwoordig de meest gebruikte vorm van telecommunicatie; draadloos communiceren via een eigen 06-nummer. Bij Teleservice heeft u al een mobiele telefonie abonnement vanaf € 5,35 per maand.Teleservice ontzorgt haar zakelijke klanten volledig, we leveren onafhankelijk advies op maat en beheren uw mobiele telefonie-omgeving. Meest voorkomende werkzaamheden zijn het aansluiten en leveren van simkaarten, het verlengen (met nummerbehoud) van bestaande contracten en het monitoren van facturen om u de beste mobiele aansluiting te leveren.

Teleservice Mobiel

Loopt u nog met twee smartphones rond? Met de introductie van Teleservice Mobile is het standaard mogelijk om twee mobiele nummers en een vast nummer te gebruiken op één simkaart. U behoudt alle standaard faciliteiten van mobiel bellen en het werkt met elk toestel. Voordelen:
  • Bereikbaarheidstool
  • Tijdzone routering
  • Intelligente blokkades
  • Voicemail to e-mail
  • Voicemail gescheiden tussen zakelijk en privé
  • Uitgebreide kosteninzage
  • Eén factuur voor vaste en mobiele telefonie

Uitbreidingsbundels zijn mogelijk, als Fixed Mobile Pack (met uw vaste nummer, mobiel bereikbaar), SMS Pack en Data Pack. Met de bereikbaarheidsmatrix van Teleservice Connect bepaalt u zelf waar, wanneer en voor wie u bereikbaar bent.

Teleservice, dealer van alle bekende providers

Naast onze eigen propositie Teleservice Mobile, waarbij de focus vooral ligt op de (extra) functionaliteit bovenop het mobiele netwerk dat voor iedereen inmiddels gemeengoed is, is Teleservice dealer van alle bekende providers. Ongeacht de gekozen provider; bij Teleservice bent u zeker van maatwerk, persoonlijke aandacht en onafhankelijkheid. Ook wanneer u ervoor kiest de mobiele abonnementen niet via Teleservice af te nemen, kunt u gebruik maken van onze dienstverlening voor een analyse van uw kosten of het beheer van uw gehele mobiele telefonie-omgeving.

Continuïteit door ons servicecontract

Een grootzakelijke klant kan gebruik maken van het servicecontract van Teleservice. Het is ideaal om het beheer bij een groot aantal mobiele telefoonaansluitingen uit handen te geven aan een specialist.

Wat doet Teleservice precies?

De gebruikskosten worden in de gaten gehouden en dagelijkse mutaties worden verwerkt, zoals: simkaartwissels, het plaatsen van blokkades, beantwoorden van vragen vanuit uw medewerkers, problemen oplossen en nieuwe simkaarten gebruiksklaar uitleveren.
Bij een defect of zoekgeraakt toestel wordt gezorgd dat uw medewerker zo snel mogelijk weer bereikbaar is waardoor de werkzaamheden zo min mogelijk wordt verstoord. De levering van nieuwe toestellen is vaak met één werkdag geregeld. Daarnaast denkt Teleservice mee in nieuwe ontwikkelingen en de implementaties hiervan. Het scherpe tarief van Teleservice is een groot voordeel van de klant.

Van mobiele telefoon naar smartphone

Waar voorheen een mobiele telefoon niet meer was dan een draadloze telefoon is het apparaat doorontwikkeld tot de tegenwoordige smartphone. Een telefoon, camera, televisie, agenda en horloge in één. Bij Teleservice koopt u al een Apple iPhone voor € 214,50.
Maar de belangrijkste aanvulling is natuurlijk internettoegang, wat ervoor zorgdraagt dat het apparaat en zijn gebruiker onafscheidelijk zijn geworden. Maar ook dat we nu overal, en vooral op verschillende manieren, kunnen communiceren.

Mobiele dataverbindingen

Mobiel is meer dan alleen een telefoon, denk aan een mobiele dataverbinding. Dit is Mobile Internet, dus zonder bellen en sms’en. Ideaal voor gebruik in tablets en laptops.
Mobiele routers kunt u het beste gebruiken om mobiele of tijdelijke locaties te voorzien van internet, denk hierbij aan een bouwkeet, foodtruck of pop-up store. Daarnaast zijn vele kleine toepassingen te bedenken waar mobiele dataverbindingen wenselijk zijn, zoals het bedienen van een slagboom op afstand.

Kostenbesparing

Door het in kaart brengen van de huidige indeling en kosten van uw mobiele telefonie, kunnen we al heel snel bepalen of we een kostenbesparing kunnen realiseren. Dit kan zijn bij een andere aanbieder dan uw huidige, maar vaak zelfs binnen uw huidige contract. Door de abonnementen te optimaliseren aan de hand van het verbruik en belgedrag, kunnen we een slag maken.

Aan de hand van enkele recente facturen kunnen we een goede, eerste analyse maken zonder dat dit u als ondernemer veel tijd hoeft te kosten. Vrijblijvend brengen we in kaart waar een mogelijke kostenbesparing ligt en vervolgens gaan we met u als klant om te tafel om de wensen, eisen en mogelijke pijnpunten binnen de huidige situatie in een passend voorstel op maat te verwerken.
Onze dienstverlening begint wanneer we het voorstel in gang zetten en uw mobiele telefonie in beheer nemen.

Wat gaat het mij opleveren?

Naast een kostenbesparing in eerste instantie, is onze missie om al onze klanten geheel te ontzorgen op het gebied van mobiele telefonie. We willen hét aanspreekpunt zijn voor alle telecomzaken.
Naast ons dealerschap, en dus de mogelijkheid om vrijwel alle mobiele abonnementen af te sluiten, hebben we ook direct toegang tot de systemen van de aanbieders. Op deze manier kunnen we snel simwissels of blokkades uitvoeren in geval van verlies of diefstal, kunnen we vragen over facturen beantwoorden door direct mee te kijken of zelfs de factureren monitoren en continu adviseren aan de hand van het actuele verbruik.

Mobiele telefonie is onlosmakelijk verbonden met hardware; de smartphone. Ook op het gebied van hardware hebben we een uitgebreide dienstverlening. Denk hierbij onder andere aan het leveren van toestellen en accessoires, service en reparatie en het beheer van de totale installed base van uw organisatie.

Tarieven mobiele telefonie

Met de tarieven van Teleservice Mobile kunt u uw abonnement op maat samenstellen, zodat het abonnement naadloos aansluit op uw bel-, sms- en dataverbruik. Neem voor de tarieven contact op met een van onze account managers.

Account managers

Paul van Hoefen Wijsard
M 088 - 833 00 51
E pvanhoefenwijsard@teleservice.nl

Fred W. Cassa
M 088 - 833 00 50
E fcassa@teleservice.nl

Patrick Kreft
M 088 - 833 00 52
E pkreft@teleservice.nl

Jeroen Bongers
M 088 - 833 00 00
E jbongers@teleservice.nl

Previous slide
Next slide
Meer dan 35 jaar ervaring
24 specialisten
Klantcentraal & persoonlijk
24/7 bereikbaar voor klanten