Administratie
Mijn naam is Marianne Ruwé en ik werk al ruim 16 jaar voor Teleservice op de administratie. Als werkende moeder begon ik met een aantal uren per week. Maar naarmate de werkzaamheden meer werden in verband met de groei die Teleservice doormaakte, is ook het aantal uren dat ik hier wekelijks werkzaam ben aardig gestegen.
In de loop der jaren is ook de inhoud van de werkzaamheden behoorlijk veranderd. Net als de techniek en mogelijkheden in de telefonie, is ook het administratieve werk heel specialistisch geworden. Een sterk punt van Teleservice is dat onze klanten bij telefonische vragen direct contact krijgen met de juiste medewerker die er alles aan zal doen om de vraag snel en volledig te beantwoorden. Dit persoonlijke contact ervaren onze klanten als heel plezierig, omdat Teleservice zich hiermee onderscheidt in de telecombranche.
Teleservice is in 2007 gecertificeerd om zelf telefoonnummers te leveren. Ik ben dagelijks bezig met de administratieve afwerking en facturering hiervan. Dit is nog uitgebreid doordat wij inmiddels ook onder de merknaam Teleservice Mobiel onze eigen mobiele abonnementen aanbieden.
In een snel ontwikkelende markt heb je een betrouwbare partner nodig op het gebied van communicatie en ICT-oplossingen. Teleservice wil met haar oplossingen voor ondernemingen in de zakelijke markt meerwaarde creëren in hun dagelijkse operatie. Met expertise van meer dan 35 jaar kunnen wij iedere dag weer onze klanten het beste advies op communicatie gebied bieden.
Hoofdkantoor
s’ Gravenweg 320
2905 LB Capelle a/d IJssel
Business center
Molenbaan 30
2908 LM Capelle a/d IJssel
Vestiging Boxtel
Bosscheweg 139 E
5282 WV Boxtel
Datacenter
Venkelbaan 58
2908 KB Capelle a/d IJssel
Werkdagen van 8:30 t/m 17:00
T: 088 833 00 00
E: info@teleservice.nl
© 1987-2023 Teleservice Nederland BV. Alle rechten voorbehouden.