Lucite

De heer Clarijs werkt zelf betrekkelijk kort bij Lucite (1,5 jaar) en weet dat Teleservice al jaren de partner is voor telefonie. Hij geeft meteen aan dat voor hem telefonie een “klein” onderdeel is van het geheel en dat hij zich nog niet heeft verdiept in het contract en dergelijke.

Teleservice omschrijft hij als een professionele organisatie die meedenkt met de klant in oplossingen voor hun telecom vraagstukken. Hij maakt Lucite klein door te zeggen dat het allemaal niet zo spannend is wat zij af nemen en dat er maar 60 man rondloopt. Maar wat hij vooral aangeeft is, dat het eigenlijk allemaal wel goed loopt en dat het dan vooral low-interest is. Later geeft hij nog een voorbeeld van de service waar hij zo tevreden over is: voorheen moest er als er iets met de telefooncentrale was een monteur van Teleservice komen. Tegenwoordig heeft Teleservice het zo geregeld dat zij remote kunnen inloggen en alles op afstand kunnen oplossen. Dat scheelt beide partijen tijd en dus ook kosten.

De tevredenheid van Lucite laat hij zien in het cijfer, 7.5 / 8. Hierbij geeft hij ook aan dat de relatieopbouw waar Paul mee bezig is, erg gewaardeerd wordt.

Hij gaat er vanuit dat Paul het belangrijkste nieuws wat voor hem van toepassing is ook aan hem doorgeeft. De suggestie van de bedrijfspagina op LinkedIn volgen had hij zelf nog niet bedacht maar vindt hij wel een goed alternatief voor de nieuwsbrief.

Meer dan 35 jaar ervaring
24 specialisten
Klantcentraal & persoonlijk
24/7 bereikbaar voor klanten