Altijd de nieuwste telecom faciliteiten dankzij Managed Voice

Dankzij de sterke opkomst van VoIP, het bellen via internet, hoeft u voortaan niet meer zelf te investeren in centrale telefonieapparatuur. Cloud telefonie is al beschikbaar vanaf € 5,35 per maand. Tegen een vaste vergoeding per werkplek kunt u nu gebruik maken van een hypermoderne telefooncentrale met de allernieuwste en meest geavanceerde faciliteiten. Bovendien heeft u geen omkijken naar aanleg en onderhoud, omdat de centrale gesitueerd is op een goed beveiligde locatie buiten uw bedrijf. Onder de naam Managed Voice biedt Teleservice u dit innovatieve telecomconcept aan.

Uw voordelen op een rijtje

 
  • Overal bereikbaar ongeacht werkplek
  • Vestigingen koppelen
  • Snel opschalen bij groei
  • Voorloper op telecomgebied
  • Maximale betrouwbaarheid
  • Geen investering nodig

 

Overal bereikbaar ongeacht werkplek
Managed Voice is extra aantrekkelijk als u veel werkt met telewerkers of als uw medewerkers vanuit verschillende locaties werken. Ongeacht de plek waar zij zich bevinden, zijn zij altijd op hetzelfde nummer bereikbaar.

 

Vestigingen koppelen
Als u meerdere vestigingen heeft, koppelt Managed Voice deze voor u slim aan elkaar. Er ontstaat vervolgens één telefonienetwerk, waardoor alle onderlinge gesprekken als intern verkeer gelden. Dit levert u op jaarbasis een meer dan interessante besparing op. Bovendien hoeft u de afzonderlijke vestigingen niet zelf te faciliteren met een telefooncentrale. Alle vestigingen bellen via dezelfde externe telefooncentrale. Ook dat is pure winst voor u.

 

Snel opschalen bij groei
De capaciteit van het netwerk waarvan wij gebruik maken is schaalbaar. Daardoor kunnen wij u snel extra capaciteit bieden als u deze nodig heeft. Op tijdelijke basis of permanent. Dankzij de flexibiliteit van het netwerk hoeft u dus nooit reservecapaciteit af te nemen. Met andere woorden: u betaalt slechts voor wat u nodig heeft, terwijl u wel de zekerheid heeft dat u snel kunt uitbreiden als het moet.

 

Voorloper op telecomgebied
Als gebruiker van Managed Voice beschikt u altijd over de nieuwste telecom- en ICT-faciliteiten. Vergelijkt u dit eens met de situatie dat u zelf moet investeren in een nieuwe telefooncentrale. Als gevolg van de voortschrijding van de stand van de techniek loopt u in dat geval al snel achter de feiten aan. Met Managed Voice weet u daarentegen zeker dat u altijd een voorloper bent op telecomgebied. En dat heeft een positieve uitstraling op het imago van uw bedrijf.

 

Maximale betrouwbaarheid
Managed Voice blinkt op veel fronten uit. Op het gebied van betrouwbaarheid staat onze innovatieve telecomoplossing aan top. Het is niet voor niets dat Teleservice u een maximale beschikbaarheid kan bieden. De telefooncentrales waarvan wij gebruik maken, bevinden zich op een maximaal beveiligde externe locatie. Het VoIP-platform is over maar liefst vier verschillende datacenters gedistribueerd. En technische specialisten waken 24 uur per dag, 7 dagen per week over uw telefoniediensten.

 

Geen investering nodig
Afhankelijk van uw specifieke wensen betaalt u een vaste maandelijkse vergoeding per werkplek. U weet dus precies waar u aan toe bent, als u nieuwe medewerkers wilt aansluiten op het netwerk. Doordat u bovendien geen eenmalige investering hoeft te doen om te kunnen beschikken over een ultramoderne telecom-infrastructuur, levert Managed Voice u een overzichtelijk en voorspelbaar kostenplaatje op.

Extra voordelen Managed Voice

  • Vanaf 1 gebruiker
    Alle diensten van Teleservice zijn vanaf 1 gebruiker leverbaar. Daarbij zijn alle slimme functies die Teleservice biedt voor iedere gebruiker beschikbaar. Zo betaalt u nooit extra voor aanvullende profielen.
  • Onderling gratis bellen
    Een aanzienlijk deel van alle gesprekken wordt tussen collega’s onderling gevoerd. Ook als u meerdere vestigingen heeft maken deze deel uit van hetzelfde telefonienetwerk. Hierdoor bellen alle medewerkers onderling kosteloos.
  • Nieuwste funtionaliteiten
    Met Managed Voice heeft u de zekerheid dat u altijd gebruik maakt van de nieuwste functies. Voorbeelden hiervan zijn slimme functies zoals: Interactive Voice Response, wachtrijen, (groeps)extensies en Unified Messaging.
  • Operator Online
    Alle slimme functies beheert u eenvoudig in onze online webtool Operator Online. Via deze intelligente webtool heeft u ook real-time inzicht in uw verbruik. Hiermee bent u onverwachte kosten altijd voor.

Ergonomisch telefoneren

Bereikbaarheid in de 24/7 economie wordt steeds belangrijker, maar wij geloven dat het ook makkelijker kan. Cloud telefonie betekent dat u van de oude telefooncentrale af bent, met daarmee ook de onderhoudskosten – de telefooncentrale is nu virtueel. Uw bereikbaarheid wordt niet alleen aanzienlijk verbeterd, maar ook geoptimaliseerd met een host van moderne mogelijkheden zoals hotdesking en CRM-integratie. Daarnaast kunt u feilloos via uw mobiele telefoon een gesprek doorschakelen naar een collega als u onderweg bent. Dit is bellen anno 2023; de omgeving moet zich kunnen aanpassen aan de werknemer.

Teleservice streeft er naar maximale flexibiliteit in zijn producten aan te bieden. Dit doen we door een host aan integratiemogelijkheden, een soepele overdracht en overzichtelijke facturen. Met de introductie van Managed Voice Lite en Managed Voice standaard gaat het totale aanbod van onze hosted telefonie oplossingen nu ook mee met de flexibiliteitsvereisten van een werkplek. Niet iedere werkplek wordt op dezelfde manier gebruikt, dus hoeft niet ieder abonnement hetzelfde te zijn. Totaal-integratie wordt nu met flexibiliteit en optimale bereikbaarheid gecombineerd. Standaard krijgt u de kosten voor alle diensten op één factuur en kunt u snel op- en afschalen.

Account managers

Paul van Hoefen Wijsard
M 088 - 833 00 51
E pvanhoefenwijsard@teleservice.nl

Fred W. Cassa
M 088 - 833 00 50
E fcassa@teleservice.nl

Patrick Kreft
M 088 - 833 00 52
E pkreft@teleservice.nl

Jeroen Bongers
M 088 - 833 00 00
E jbongers@teleservice.nl

Previous slide
Next slide
Meer dan 35 jaar ervaring
24 specialisten
Klantcentraal & persoonlijk
24/7 bereikbaar voor klanten