Klant in de spotlight: Clingendael

Klant in de spotlight: Clingendael

15-01-2020 - Clingendael, het Nederlands Instituut voor Internationale Betrekkingen, is niet alleen een onafhankelijke denktank, maar behoort ook tot de grootste diplomatieke opleidingscentra in de wereld. Met behulp van analyses, training en het publieke debat wil Clingendael een inspiratiebron vormen voor regeringen, ondernemingen en maatschappelijke organisaties, met als doel een bijdrage te leveren aan een veilige en duurzame wereld.

Teleservice is er trots op dat wij Clingendael al meer dan 12 jaar op alle locaties mogen voorzien van onze oplossingen voor veilige internet toegang en vaste – en mobiele telefonie. Deze maand worden alle mobiele toestellen door ons volledig geïntegreerd met de vaste telefonie zodat de medewerkers van Clingendael wereldwijd intern bereikbaar zijn en gebruik kunnen maken van alle faciliteiten van het telefonie platform op kantoor. Daarmee kan ook veel bespaard worden op de kosten van internationale telefonie.

Peter Haasbroek, financieel directeur van Clingendael en Fred Cassa, directeur van Teleservice bekrachtigen de overeenkomst voor de integratie van vaste en mobiele telefonie.

Dit project is begeleid door Paul van Hoefen Wijsard, de verantwoordelijke relatiebeheerder. Bent u ook geïnteresseerd in onze innovatieve telecom oplossingen? Neem dan contact op met uw eigen accountmanager bij Teleservice.

© 1987-2022 Teleservice Nederland BV. Alle rechten voorbehouden.

De website van Teleservice maakt gebruik van cookies om voor de beste gebruikers­ervaring te zorgen. Meer informatie