Onbeperkte mogelijkheden met Managed Voice

19-07-2018 - Ons geavanceerde Managed Voice platform biedt zeer veel faciliteiten tegen zeer lage maandlasten.
Tot de standaard inbegrepen faciliteiten behoren onder meer een wachtrij met een beurtmelder, een keuzemenu met één of meer lagen en voicemail waarbij de ingesproken berichten ook via email verstuurd kunnen worden.

Voor elk toestel heeft u zonder extra kosten maximaal vijf lijnen ter beschikking en u kunt gesprekken opzetten vanuit bijvoorbeeld Outlook. Tot de opties behoren onder meer online gespreksopname en koppeling met uw CRM en ERP applicaties.

Managed Voice kan ook eenvoudig geheel geïntegreerd worden met uw mobiele telefonie. Uw mobiele toestellen kunnen dan naast hun mobiele functies ook als intern toestel gebruikt worden:

  • bellen en gebeld worden met uw vaste nummer
  • gesprekken doorverbinden naar elk ander toestel
  • gesprekken opnemen welke via het mobiele toestel worden gevoerd

De mogelijkheden zijn bijna onbeperkt.

Een aansluiting met vijf lijnen en alle standaard faciliteiten, inclusief uw telefoonnummer, kost u € 10,45 per maand. Heeft u interesse in Managed Voice? Neem dan contact op met één van onze Account Managers.

Let op: dit betreft een aanbieding, prijswijzigingen voorbehouden.

© 1987-2022 Teleservice Nederland BV. Alle rechten voorbehouden.

De website van Teleservice maakt gebruik van cookies om voor de beste gebruikers­ervaring te zorgen. Meer informatie