Nieuwe tijden, nieuwe werken

03-05-2017 - Teleservice draagt bij aan een bedrijfsleven waarin tijd en locatie steeds minder belangrijk worden. Als telecompartner ondersteunen wij onze klanten om te werken waar en wanneer ze willen. Zonder in te leveren op bereikbaarheid.

Werkdagen van 9-5 zijn allang niet meer vanzelfsprekend. Bedrijven zoeken steeds meer flexibiliteit en individualisering als het gaat om de wensen van werknemers. Eerder beginnen, later eindigen of een dag op locatie van de klant werken? Door de flexibiliteit is steeds meer mogelijk. Er is dan ook een verschuiving gaande van locatie-bereikbaarheid naar individuele bereikbaarheid.

Internet is tegenwoordig ook mobiel razendsnel, het kan dus een prima keuze zijn om via een persoonlijke hotspot te werken. Mobiele Data is tevens betaalbaar, dus een eigen verbinding voor uw laptop kan een goed alternatief zijn. Daarnaast kunt u met de Teleservice simkaart meerdere telefoonnummers hanteren, vast en mobiel kunt u ontvangen én u kunt met beide uitbellen. Of doorschakelen naar een collega als u na 3x overgaan niet opneemt. Uw klanten merken niets van uw werkplek; waar of wanneer iemand u ook probeert te bereiken.

Bent u benieuwd hoe Teleservice uw bedrijf kan helpen met bereikbaarheid binnen het nieuwe werken? Vraag een vrijblijvend gesprek aan met één van onze Account Managers, zij kunnen u volledig informeren.

© 1987-2022 Teleservice Nederland BV. Alle rechten voorbehouden.

De website van Teleservice maakt gebruik van cookies om voor de beste gebruikers­ervaring te zorgen. Meer informatie