Back up sim 5G

23-05-2022 - Een goede back-up verbinding voor internet is niet meer weg te denken uit het huidige zakelijke klimaat. Of dat een DSL, Coax of 5G is, een zakelijke organisatie kan niet meer zonder back up DSL verbindingen . Coax is op de meeste zakelijke locaties niet eens te verkrijgen.

Onlangs hebben we de Teleservice 5G back up sim gelanceerd. Deze back up sim heeft pooled data:

- 10GB
- 100GB
- 200 GB
- 500 GB
- Unlimited (1TB)

Voorwaarden 5G back up sim:

- Groepsbundel
- Maandelijks opzegbaar
- Vast IP kosteloos inbegrepen

Is een vast IP-adres inbegrepen?

Bij alle abonnementen (dus bij elke sim) is een vast publiek IPv4 adres kosteloos inbegrepen indien de APN ‘advance internet Username en wachtwoord laat je leeg bij de instellingen. Er worden geen poorten geblokkeerd noch wordt het verkeer gecomprimeerd.

Wat voor snelheid kan er behaald worden?

Het netwerk biedt maximale snelheid op 4G en 5G. Momenteel wordt in Nederland gewerkt aan de uitrol van 4G+ en 5G. De theoretische snelheid die met 4G+ behaald kan worden bedraagt maximaal 225 Mbit/s. Met 5G haal je zelfs een maximale downloadsnelheid van 500 Mbit/s en maximale upload van 100Mbits/s.

Kunt u WhatsApp als CRM tool gebruiken?

18-05-2022 - Automatiseer uw workflow door eenvoudig WhatsApp gesprekken naar elkaar door te zetten of tegelijkertijd te reageren. Door uw WhatsApp account met een groeps inbox als Teleservice WhatsApp CRM-Tool te verbinden, kunt u WhatsApp gebruiken als een CRM tool. In dit artikel vertellen wij u meer over de WhatsApp CRM tool.

Waarom bedrijven WhatsApp willen gebruiken

Tegenwoordig verwachten klanten dat u op allerlei communicatieplatformen bereikbaar bent.  WhatsApp is daarbij het grootste communicatie platform in Nederland, met bijna 10 miljoen gebruikers per dag en meer dan 2 miljard gebruikers wereldwijd. WhatsApp werd voornamelijk gebruikt om te chatten met familie en vrienden. Tegenwoordig wordt het ook steeds vaker gebruikt om te communiceren met collega’s, zakenpartners en klanten. Wees uw concurrenten voor en start vandaag met WhatsApp for business.

WhatsApp templates inzetten

Met template berichten van WhatsApp kunt u geautomatiseerde berichten naar de klanten sturen. Deze templates kunt u aanvragen via ons platform.

WhatsApp Business voor meerdere gebruikers

De WhatsApp business app ondersteunt maximaal toegang voor 1 gebruiker.

Voorbeeld: Een directeur besluit om een WhatsApp Business account aan te maken voor zijn technische afdeling. Hij koopt een losse smartphone, installeert WhatsApp Business, maakt een nieuw account en geeft het toestel aan zijn service afdeling.

Als er toevallig meerdere vragen tegelijk via WhatsApp binnenkomen, kan er maar één persoon tegelijk reageren. Bedenk dat dit gebeurt bij een storing of op een dag dat er niet voldoende mensen aanwezig zijn!

Wat kunt u met de Teleservice WhatsApp CRM tool?


• Meerdere users toegang geven (minimaal 5)

• WhatsApp templates gebruiken

• Externe software integreren (Whatsapp vervangen voor sms)

• Workflows automatiseren

• Koppelen aan een chatbot

Teleservice business event

16-05-2022 - Op donderdag 21 april organiseerden wij het eerste Teleservice business event na de perioden van Lockdown. Nadat we de bijeenkomst meerdere malen hebben moeten cancelen door de COVID pandemie, mochten we eindelijk weer wat organiseren. We hebben daar erg naar uit gezien en we zijn blij dat het weer mag. Maar ons eerste event hebben bewust op kleine schaal georganiseerd.

Tijdens de bijeenkomst hebben wij verteld over ons brede portofolio aan producten en diensten. Zoals over de nieuwe ontwikkelingen van onze Artificial Intelligence Chatbot, die we BotsQuad noemen. Ook lieten we over de WhatsApp for Business oplossing zien.

Frits Weener, product van onze partner Enreach NL heeft onze laatste versie van het volledig geïntegreerde Managed Voice 3 platform gepresenteerd.

Na de presentaties was het tijd om in een ontspannen sfeer met elkaar samen te zijn onder het genot van verse frites, hamburgers, snacks en vanzelfsprekend een borrel.

Aan het einde van de bijeenkomst werd een cadeaubon voor een BMW Driving Experience op het circuit van Zandvoort verloot. Deze is gewonnen door onze gast Vladislav Jansky.

Het doel van deze dag was om de klanten meer te vertellen over de ontwikkelingen op het terrein van moderne telecommunicatie. Wij kijken uit naar ons volgende Business Event waarvoor we onze klanten weer zullen uitnodigen.

Teleservice bedankt alle aanwezigen voor het bezoeken van ons kleinschalige evenement.

Het was een geslaagde dag!

Wilt u er de volgende keer ook bij zijn?

Meldt u dan aan voor onze nieuwsbrief en houdt deze in de gaten: Nieuwsbrief

© 1987-2022 Teleservice Nederland BV. Alle rechten voorbehouden.

De website van Teleservice maakt gebruik van cookies om voor de beste gebruikers­ervaring te zorgen. Meer informatie